Jag som inredare

Måste bara säga att bara för att jag har väldigt lila rosa och romantiskt hemma, med kanske lite för mkt saker då jag har det trångt och det är mkt jag vill få plats med hehe så kan jag inreda alla stilar även stilrent,minimalistiskt,maskulint osv. De bilder jag har lagt upp hittills har varit lite mer mys och så men som sagt jag kan inreda alla stilar och jag lyssnar på kunden. Det är ju den/du som ska trivas där. Jag utgår alltid från kunden och dennes smak och behov. Och det skulle vara roligt att inreda något riktigt maskulint, ungdomligt,  stilrent eller lyxigt också för det var ett tag sen jag fick ett sådant uppdrag nu. Men mitt huvud är alltid fyllt av ideer och så fort jag är någonstans eller någon börjar berätta så börjar min lilla hjärna att jobba 🙂 Den älskar att tänka inredningslösningar och ideer 🙂 Och behöver det. Så kom gärna med frågor och uppdrag till mig så den får jobba lite 😉

Kommentera

